הובלת משרד הינו עבודה
רצינית אשר דורשת הכנות ותיאומים רבים. כאשר מעבירים
משרד יש לקחת בחשבון שיש הרבה רהיטים גדולים ומעורבות של הרבה אנשים
העובדים במשרד. באם מדובר על משרד גדול או קטן זה כלל לא משנה.
אתר סוד
ההובלות ריכז עבורכם כמה טיפים כדי שהמעבר יהיה קל ונעים: כלל
ראשון
יש לחפש חברת הובלה המתמחה ב- העברת משרדים, הובלת משרדים ,
כדאי לעשות סקר מקדים ולשאול אנשים אשר עברו זאת בעבר.
לאחר שמצאתם חברה יש לקבוע יום ושעה להובלה ולהודיע לציבור לקוחותיכם
על היום בו אתם עובדים על מנת שלא יהיו הפרעות בעת המובילים מעמיסים את
הציוד. יש לארוז את הציוד בזהירות לגבות מסמכים חשובים ולנתק את כבלי החשמל
והרשת. מומלץ לרשום על כל ארגז מה הוא מכיל על מנת שיהיה יותר קל בפירוק.
כאשר אתם מגיעים ליעדכם תנו למובילים לפרוק את תכולת המשרד וקחו לכם יום
חופש ללא דאגות לפני שאתם נכנסים למשרדכם החדש ולעבודה המרובה